Massive Open Online Course (MOOC): a viable option for teaching Technical English?
Technical English has been taught as an online course parallel to the ordinary course at the Faculty of Engineering and Agricultural Sciences of the National University of San Luis since 2008. Although this was a more comfortable option for several groups of students, in recent years a decline in th...
Guardado en:
| Autores principales: | Domínguez, María, Rivarola, Marcela, Aguirre Céliz, Cecilia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología
2017
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/vesc/article/view/18963 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Virtuality and MOOC perspective of undergraduate students
por: Zambrano, Juan, et al.
Publicado: (2017) -
MOOC (Massive Online Open Courses) como método-plataforma educativa en el ámbito universitario
por: Caldera-Serrano, Jorge; Departamento de Información y Comunicación. Universidad de Extremadura, et al.
Publicado: (2015) -
The Rise and Fall of Massive Open Online Course
por: Laaser, Wolfram; Former Akademischer Direktor at Fernuniversität Hagen
Publicado: (2014) -
The Rise and Fall of Massive Open Online Course
por: Laaser, Wolfram
Publicado: (2014) -
What tweets tell us about MOOC participation
por: Koutropoulos, A., et al.
Publicado: (2014)