COVID-19 and Higher Education: “management changes”
In the wake of the pandemic, the whole world is in a time of crisis. Since the arrival of COVID-19, we have seen a number of negative effects, although many of them are not specific to the pandemic. But the event has undoubtedly deepened them, showing the magnitude of these problems in the world. Bu...
Guardado en:
| Autores principales: | Santin, Silvina, Chiaradonna , Carmen |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Núcleo de Estudios e Investigaciones en Educación Superior del MERCOSUR
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/integracionyconocimiento/article/view/34101 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Senses of teacher education in practice territories
por: Di Franco, María Graciela
Publicado: (2021) -
Análisis de la relación entre el ciudadano medio y la práctica del cartonerismo en el ámbito de CABA
por: Ibarra, Claudio Martín
Publicado: (2017) -
Análisis de la relación entre el ciudadano medio y la práctica del cartonerismo en el ámbito de CABA
por: Ibarra, Claudio Martín
Publicado: (2017) -
A gestão dos bens imóveis da União sob o comando do Exército e a dinâmica espacial em Recife e Olinda
por: Braga, Maria do Carmo de Albuquerque
Publicado: (2012) -
Gestão democrática na escola: a participação no contexto da prática de um programa de educação em tempo integral
por: Menezes, Janaína Specht da Silva, et al.
Publicado: (2018)