Youth, organization and participation practices of participation: A view from Social Pedagogy
In the following article, we can read an advance on the final work of the Bachelor’s Degreein Social Pedagogy of the University of Córdoba, which has as its main objective to describe and analyze the organization of young people of the Catalina Clandestina Cultural Collec-tive (Laguna Larga, Córdoba...
Guardado en:
| Autores principales: | Arbelo Almada, María Belén, Ceballos Gómez, Lucía |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Filosofía y Humanidades. Secretaria de Extensión
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/EEH/article/view/45442 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Book: Latin American Pedagogy: Theory and Practice in Paulo Freire
por: Bambozzi, Enrique
Publicado: (2006) -
Heads, delegates, candidates, and groups in the Juventud de Acción Católica Argentina (JAC), 1940-1950
por: Cammarota, Adrián
Publicado: (2017) -
Saúl Taborda y la pedagogía en clave de programa político
por: Barbeito, Ignacio Germán
Publicado: (2018) -
Political-pedagogical conceptions for democratization in Secondary Education Centers (CENS) of the Permanent Education for Youth and Adults (EPJA)
por: Finnegan, Florencia, et al.
Publicado: (2025) -
Saúl Taborda y la pedagogía en clave de programa político
por: Barbeito, Ignacio Germán
Publicado: (2018)