THE ROLE OF ENGLISH IN CONTRASTING DISCIPLINARY CONTEXTS OF THE ARGENTINIAN PUBLIC UNIVERSITY: PERCEIVED CHALLENGES AND ACHIEVEMENTS
The teaching of English at higher education level in Argentina is influenced by several factors, from its hegemonic role in academic communication worldwide to the existence of regulated standards of education quality. Despite a common ground for supporting the inclusion of English in the curricula,...
Guardado en:
| Autores principales: | Innocentini , Viviana A., Bruno, Claudia V., Tumbeiro, Marisa, González, M. Susana, Sánchez, Jorge |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Facultad de Lenguas
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/RDPL/article/view/43821 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Relationship between language proficiency levels and biology learning in students entering college.
por: Feldman, Susana R., et al.
Publicado: (2002) -
Reflexiones acerca del trabajo en el aula-taller para comprender un texto disciplinar
por: Quispe, Ivone Gabriela, et al.
Publicado: (2022) -
Interpelando al autor : estrategia para el desarrollo de la lecto-comprensión en inglés
por: Fritz, Graciela Noemi, et al.
Publicado: (2019) -
Sobre lectocomprensión y traducción. Nuevos desafíos y propuestas
por: Lombardo, Andrea Laura -
The foreign word in the work of Bakhtin/Voloshinov. : Some theoretical-methodological contributions to social research processes
por: Mallardi, Manuel
Publicado: (2022)