The process of monitoring and evaluating teaching performance by a coordinating teacher in an integral school
In this study, we seek to identify the actions of a teacher coordinating the area resulting from the implementation of guidelines established by the São Paulo State Department of Education, in the context of a Basic Education school belonging to the “Integral Education” Program, especially the actio...
Guardado en:
| Autores principales: | Sauzem Wesendonk, Fernanda, Lopes Junior, Jair |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Portugués |
| Publicado: |
Asociación de Profesores de Física de la Argentina
2022
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaEF/article/view/39478 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
¿Existe, de hecho, una Élite en la Orientación Deportiva brasileña?
por: Corrêa, Gustavo de Rezende -
ENSINO FUNDAMENTAL DE NOVE ANOS E A INSERÇÃO DE CRIANÇAS DE SEIS ANOS NA ESCOLARIZAÇÃO OBRIGATÓRIA NO DISTRITO FEDERAL: ESTUDO DE CASO
por: Angélica Guedes Dantas, et al.
Publicado: (2010) -
Physics teaching and card games: the playful as teaching resource in teacher training
por: Massensini de Azevedo, Lucas, et al.
Publicado: (2021) -
¿Para qué estudiamos? : un análisis sobre oportunidades de inserción laboral de estudiantes y egresados/as de la Tecnicatura en Actuación en Escuela de Teatro de La Plata, Argentina
por: Díaz, Juliana -
Conditions for the use of experiments by high school physics teachers
por: Sauzem Wesendonk, Fernanda, et al.
Publicado: (2020)