Reflections on initial training in Natural Sciences from the perspective of teacher trainers
Initial training is a phase of great importance due to its impact on the construction and appropriation of knowledge and tools for professional performance. In this work, we present a study carried out with 27 teacher educators from the Department of Phys-ics and Chemistry (FFHA-National University...
Guardado en:
| Autores principales: | Mazzitelli, Claudia, Laudadío, Julieta, Guirado, Ana María |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Profesores de Física de la Argentina
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaEF/article/view/31001 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The Integral sexual education in initial teacher training: Situated reflections on a process of analysis of the curricular designs of secondary education teachers training
por: Molina, Candela Lihué, et al.
Publicado: (2023) -
Training argumentation of future physics teachers: review of current studies
por: Ramos, Wilmar Francisco, et al.
Publicado: (2017) -
Adscripciones y docentes auxiliares alumnos en la prácticas de enseñanza en el profesorado de Historia
por: Gattí, Veróníca, et al.
Publicado: (2021) -
La formación de profesorxs de Historia en Córdoba hoy: representaciones y desafíos para re-pensar nuestras prácticas
por: Mera, María Noel, et al.
Publicado: (2023) -
La formación de profesorxs de Historia en Córdoba hoy : representaciones y desafíos para re-pensar nuestras prácticas
por: Mera, María Noel