Research on Cell Biology, Curriculum and Textbook in Brazil
Textbooks are the most widely used teaching resources in schools. Cell Biology is important for the understanding of a number of topics in Biological Sciences. Therefore, it is essential to know what recent research on the study of Cell Biology mediated by textbooks points out. This bibliographic-do...
Guardado en:
| Autores principales: | Ribeiro Neves, Marilse, Maria Johm Scheid, Neusa, do Espirito Santo Hermel, Erica |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/40523 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Mathematical misconceptions : a guide for primary teachers /
Publicado: (2008) -
Concepciones acerca de la psicología: implicancias en la formación del profesor
por: Szychowski, Andrés, et al.
Publicado: (2008) -
Concepciones docentes de las TIC y su integración en la práctica pedagógica: estudio de caso en la enseñanza de Derecho
por: Gamboa Alba, Shirley
Publicado: (2019) -
Ideas sobre la cuestión racial en estudiantes de profesorado y docentes de biología de Argentina
por: Pérez, Gaston Mariano, et al.
Publicado: (2025) -
Previous conceptions of the Teacher Education students in front of the beginning of the teaching preparation course: What is and what does a History Professor?
por: Catelotti, Karen Elizabeth, et al.
Publicado: (2015)