An interdisciplinary approach in a disciplinary curriculum design for biological careers.
Starting from the diagnosis elaborated by the permanent commission of pursuit and curricular evaluation (Humanities and Sciences Faculty - National University of the Littoral) during the period 2000 - 2002, related to the disciplinary academic organization, the pedagogic practices and the evaluation...
Guardado en:
| Autores principales: | Marino, Luis Alberto, Carreri, Ricardo, Alzugaray, Gloria |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2005
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/36584 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Construcción curricular en los nuevos espacios del diseño secundario. El Holocausto como propuesta de investigación en el Seminario de Ciencias Sociales
por: RAYNOLDI, GUSTAVO DANIEL
Publicado: (2020) -
Interdisciplinary:: challenge in the formation of the primary teacher in Cuba
por: Díaz Solano, Ana Margarita, et al.
Publicado: (2020) -
Currículum y procesos de cambio, deliberación, conversación y agencia humana.
por: Barrón Tirado, María Concepción, et al.
Publicado: (2018) -
Estudio del curriculum : Casos y métodos /
por: Goodson, Ivor F.
Publicado: (2003) -
INTERDISCIPLINARY CURRICULUM UNIT DESING FOR THE FIRST YEAR OF THE ARCHITECTURE COURSE OF STUDY AT THE SCHOOL OF ARCHITECTURE IN UNLaR
por: Danon, Beatriz, et al.
Publicado: (2016)