Augmented Reality and Playfulness in the Teaching of Cellular Structure
Cells and subcellular structures are abstract and complex subjects, and often difficult to be understood by students who are visually stimulated and have a high level of ICT knowledge and skills. Considering these characteristics, and the fact that visualization facilitates learning in cell biology...
Guardado en:
| Autores principales: | Guse Schadeck, Ruth Janice, Pontes, Jair |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Asociación de Docentes de Ciencias Biológicas de la Argentina
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/revistaadbia/article/view/25276 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Augmented reality in the teaching of Physics
por: Schaspchuck, Patricia, et al.
Publicado: (2022) -
Implementation of an Open Source Based Augmented Reality Engine for Cloud Authoring Frameworks
por: Mangiarua, Nahuel Adiel, et al.
Publicado: (2019) -
Potenciando las experiencias de aprendizaje en Fonología y Dicción I a través de material de estudio aumentado
por: Di Luzio, María Griselda, et al.
Publicado: (2017) -
Realidad aumentada y realidad virtual para la construcción de museos interactivos
por: Napoli, Lucas
Publicado: (2024) -
Realidad virtual, aprendizaje inmersivo y realidad aumentada : Casos de Estudio en Carreras de Ingeniería
por: Pérez, Santiago Cristóbal, et al.
Publicado: (2021)