WE ARE PRIVILEDGED ACADEMICS, AND YET...
In his text, following the metaphor of knighting together our experiences, we elaborated a dialogic autoethnography. We intertwined out histories in an exercise consisting of writing individually and discussing our texts on weekly meetings. This exercise has allowed us to articulate three histories...
Guardado en:
Autores principales: | Bénard Calva, Silvia Marcela, Padilla, Yolanda, Padilla González, Laura |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Centro de Investigaciones y Estudios sobre Cultura y Sociedad
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/astrolabio/article/view/17704 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
WE ARE PRIVILEDGED ACADEMICS, AND YET...
por: Bénard Calva, Silvia Marcela, et al.
Publicado: (2018) -
Profesión y Cultura académica de ingenieros en la Universidad Pública Argentina
por: Noriega, Jaquelina Edith -
Profesión y Cultura académica de ingenieros en la Universidad Pública Argentina
por: Noriega, Jaquelina Edith
Publicado: (2014) -
The development of academic networks in Latin America: the cases of Argentina and Mexico
por: Herrero Solana, Víctor, et al.
Publicado: (2004) -
Facilitating México-US Higher Education Collaboration: Perspectives of U. S. Border Academics
por: Eduardo Arellano
Publicado: (2007)