Reading, experimentation and new technologies in the teaching of the atomic models
The scientific concepts related to the matter structure and the atomic models are difficult topics to be understood by students in Physics and Chemistry classes. This difficulty could be associated with the contents own abstraction and the way they are covered in school textbooks, which promote a fr...
Guardado en:
Autores principales: | Aragón, Silvia C., Soliveres, María A., Maturano, Carla Inés |
---|---|
Formato: | Artículo revista |
Lenguaje: | Español |
Publicado: |
Facultad de Ciencias Exactas, Físicas y Naturales
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://revistas.unc.edu.ar/index.php/FCEFyN/article/view/26147 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Reading, experimentation and new technologies in the teaching of the atomic models
por: Aragón, Silvia C., et al.
Publicado: (2020) -
What do students think about linguistic content and how do teachers correct
por: Moro, Diana, et al.
Publicado: (2020) -
Cine e Historia en las aulas: una aproximación a la incorporación y significación del recurso en las escuelas de concepción del Uruguay
por: Catelotti, Karen Elizabeth -
Cine e Historia en las aulas: una aproximación a la incorporación y significación del recurso en las escuelas de concepción del Uruguay
por: Catelotti, Karen Elizabeth, et al.
Publicado: (2017) -
Incidence of the game as a didactic resource in the teaching and learning processes of Natural Sciences
por: Altamirano Facino, A. B.
Publicado: (2021)