How languages are learned.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Lightbown, Patsy M.
Otros Autores: Spada, Nina
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Oxford : Oxford University Press, 2006.
Edición:3rd ed
Colección:Oxford handbooks for language teachers
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01314nam a22003015a 4500
001 31158
003 AR-SrUBC
005 20210617174416.0
007 t|||||||||||||
008 080319m||||||||enka||||r|||||||||||eng||
020 |a 9780194422246 
040 |a AR-SrUBC  |b eng  |e rcaa2 
080 |a 801:371.3=20  |2 3a Abr ES 
100 1 |a Lightbown, Patsy M.  |9 40172 
245 1 0 |a How languages are learned.   |c Patsy M. Lightbown and Nina Spada. 
250 |a 3rd ed 
260 |a Oxford :   |b Oxford University Press,   |c 2006. 
300 |a xviii, 233 p. :   |b il. ;   |c 25 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin mediación  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
490 0 |a Oxford handbooks for language teachers 
505 0 0 |a Contenido: Language learning in early childhood -- Explaining second language learning -- Individual differences in second language learning -- Learner language -- Observing learning and teaching in the second language classroom -- Second language learning in the classroom -- Popular ideas about language learning revisited.  
650 7 |a LENGUAJE Y LENGUAS--ENSEÑANZA--METODOLOGIA  |2 lemb3  |9 40173 
650 7 |a LINGÜISTICA APLICADA  |2 lemb3  |9 3618 
700 1 |a Spada, Nina  |9 40174 
942 |2 cdu  |b 2008-03-19  |c BK  |d 033577  |h 801=20  |i LIGh3  |z GL  |6 80120_LIGH3 
999 |c 31158  |d 31158