Comprehension : a paradigm for cognition /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kintsch, Walter, 1932-
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York, N.J. : Cambridge University Press, 2003.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01205nam a22002655a 4500
001 29172
003 AR-SrUBC
005 20210617173402.0
007 t|||||||||||||
008 060728m||||||||njua||||r|||||||||||eng||
020 |a 0521629861 
040 |a AR-SrUBC  |b eng  |e rcaa2 
080 |a 81'23=20  |2 2000 ES 
100 1 |a Kintsch, Walter,   |d 1932-.   |9 57540 
245 1 0 |a Comprehension :   |b a paradigm for cognition /   |c Walter Kintsch. 
260 |a New York, N.J. :   |b Cambridge University Press,   |c 2003. 
300 |a xvi, 461 p. :   |b il. ;   |c 24 cm. 
336 |a texto  |2 rdacontent 
337 |a sin mediación  |2 rdamedia 
338 |a volumen  |2 rdacarrier 
505 0 0 |a Contenido: Introduction. The theory: Cognition and representation. Propositional representations. Modeling comprehension processes -- Models of comprehension: Word identification in discourse. Textbases and situation models. The role of working memory in comprehension. Memory for text. Learning from text. Word problems. Beyond text.  
650 7 |a COMPRENSION DE LECTURA  |2 lemb3  |9 57541 
650 7 |a PSICOLINGUISTICA--INVESTIGACIONES  |2 lemb3  |9 57542 
942 |2 cdu  |b 2006-07-28  |c BK  |d 031488  |h 81'23=20  |i KINc  |z MI  |6 812320_KINC 
999 |c 29172  |d 29172