Business model generation : a handbook for visionaries, games changers, and challengers /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Osterwalder, Alexander
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Hoboken, New Jersey : Wiley, 2010
Edición:1ª ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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040 |a AR-CdUBP  |b spa 
041 |a eng 
100 |a Osterwalder, Alexander 
245 1 0 |a Business model generation :   |b a handbook for visionaries, games changers, and challengers /   |c written by Alexander Osterwalder and Yves Pigneur ; desing Alan Smith, the Movement ; editor and contributing co-autor Tin Clark ; production Patrick van der Pijl ; co-created by an amazing crowd of 470 practitioners from 45 countries. 
250 |a 1ª ed. 
260 |a Hoboken, New Jersey :   |b Wiley,   |c 2010 
300 |a 275 p. :   |b il. col. ;   |c 19 cm. 
500 |a La Biblioteca posee: 1 ej. 
504 |a Posee índice. 
650 4 |a ADMINISTRACION 
650 4 |a ESTRATEGIAS 
650 4 |a INnOVACION 
650 4 |a EMPRESAS 
650 4 |a PLANEAMIENTO ESTRATEGICO. 
653 |a ADMINISTRACION 
930 |a ADMINISTRACION 
931 |a 14816  |b UBP 
942 |2 cdu  |c BK 
945 |a SBA 
984 |a 65.012.4  |b Os76 
999 |c 29747  |d 29747