A practical guide to tourism destination management /

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Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: Organización Mundial del Turismo (OMT)
Formato: Libro
Lenguaje:Español
Inglés
Publicado: Madrid : Organización Mundial del Turismo, 2008.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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040 |a AR-CdUBP  |b spa 
041 |a eng 
110 |a Organización Mundial del Turismo (OMT) 
245 1 0 |a A practical guide to tourism destination management /   |c Organización Mundial del Turismo (OMT). 
260 |a Madrid :   |b Organización Mundial del Turismo,   |c 2008. 
300 |a 150 p. ;   |c 29 cm. 
500 |a Libro recibido en Convenio de Biblioteca Depositaria de la Organización Mundial del Turismo. 
504 |a Bibliografía: p. 149-150. 
505 0 |a 1. An introduction to destination management. 2. The strategic foundations: assessing the situation and setting a vision, goals and objectives. 3. Positioning and branding the destination. 4. Marketing the destination. 5. Developing destination products. 6. Ensuring the quality of the visitors experience. 7. Destination E-business and information management. 8. Organising for destination management. 
650 4 |a TURISMO 
650 4 |a DESTINOS TURISTICOS 
650 4 |a MARKETING TURISTICO 
650 4 |a DIRECCION DE DESTINOS TURISTICOS 
653 |a TURISMO 
930 |a TURISMO 
931 |a 12173  |b UBP 
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