Introduction to marketing management : text and cases /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Rewoldt, Stewart H.
Otros Autores: Scott, James D., Warshaw, Martin R.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Illinois : Irwin, 1973
Edición:Ed. rev.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 |a Rewoldt, Stewart H. 
245 1 0 |a Introduction to marketing management :   |b text and cases /   |c Stewart H. Rewoldt, James D. Scott, Martin R. Warshaw. 
250 |a Ed. rev. 
260 |a Illinois :   |b Irwin,   |c 1973 
300 |a xv, 825 p. ;   |c 23 cm. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas. 
505 0 |a Part One. Marketing planning and strategy. Part Two. Buyer behavior. Part Three. Product strategy. Part Four. Distribution strategy. Part Five. Promotional strategy. Part Six. Pricing strategy. Part Seven. Integrated marketing programs. 
650 4 |a MARKETING 
653 |a MARKETING 
700 1 |a Scott, James D. 
700 1 |a Warshaw, Martin R. 
930 |a MARKETING 
931 |a 04697  |b UBP 
942 |2 cdu  |c BK 
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