Canadian problems in marketing /

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Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Leighton, David S. R. (ed.)
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Toronto : McGraw-Hill, 1972
Edición:3rd. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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245 0 0 |a Canadian problems in marketing /   |c editado por David S. R. Leighton. 
250 |a 3rd. ed. 
260 |a Toronto :   |b McGraw-Hill,   |c 1972 
300 |a 633 p. ;   |c 24 cm. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas. 
505 0 |a Chapter 1. The case discussion method. Chapter 2. The scope of marketing problems. Chapter 3. The consumer. Chapter 4. Product policy. Chapter 5. Distribution. Chapter 6. Sales force management. Chapter 7. Advertising management and marketing communication policy. Chapter 8. Pricing policy. Chapter 9. The use of marketing research. Chapter 10. Marketing. 
650 4 |a MARKETING 
651 |a CANADA 
653 |a MARKETING 
700 1 |a Leighton, David S. R.  |e ed. 
930 |a MARKETING 
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