A preface to marketing management /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Peter, J. Paul
Otros Autores: Donnelly, James H.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Texas : Business Publications, 1985
Edición:3rd. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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250 |a 3rd. ed. 
260 |a Texas :   |b Business Publications,   |c 1985 
300 |a x, 295 p. ;   |c 23 cm. 
504 |a Incluye bibliografía 
505 0 |a Section 1. ESSENTIAL OF MARKETING MANAGEMENT. Introduction. Marketing information, research, and understanding the target market. The marketing mix. Marketing in special fields. Marketing response to a changing society. Section 2. ANALYZING MARKETING PROBLEMS AND CASES. Section 3. FINANCIAL ANALYSIS FOR MARKETING DECISIONS. Section 4. SELECTED REFERENCE TOOLS FOR MARKETING MANAGEMENT. 
650 4 |a MARKETING 
653 |a MARKETING 
700 1 |a Donnelly, James H. 
930 |a MARKETING 
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