Diagnostic teaching of reading : techniques for instruction and assessment /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Walker, Bárbara J.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : Macmillan, 1988
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01024nam a2200265a 44500
001 UBP02784
003 AR-CdUBP
005 20220310151940.0
008 151212s1988#######|||||||||||||||||eng|d
020 |a 0-675-20615-4 
040 |a AR-CdUBP  |b spa 
041 |a eng 
100 |a Walker, Bárbara J. 
245 1 0 |a Diagnostic teaching of reading :   |b techniques for instruction and assessment /   |c Bárbara J. Walker 
260 |a New York :   |b Macmillan,   |c 1988 
300 |a xiv, 289 p. ;   |c 23 cm. 
504 |a Bibliografía: p. 271-279 
505 0 |a 1. What is diagnostic teaching?. 2. The reading event. 3. Roles of diagnostic teaching. 4. The diagnostic teaching session: an overview. 5. Selecting techniques. 6. The instructional techniques. 7. Gathering diagnostic data. 8. Formulating diagnostic hypotheses. 9. Assesment using diagnostic lessons. 
650 4 |a EDUCACION 
650 4 |a ENSEÑANZA DE LA LECTURA 
931 |a 02784  |b UBP 
942 |2 cdu  |c BK 
945 |a EBA 
984 |a 372.41  |b W151 
999 |c 18363  |d 18363