Media literacy

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Potter, W James
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Los Angeles : Sage Publications, c2008.
Edición:4th ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01520Cam#a2200277#a#4500
001 022169
005 20160721160146.0
008 101125s2008 caua f#b #001 0#eng d
020 |a 9781412958752 
040 |a DLC  |d YDXCP 
082 0 4 |a 302.23  |2 22 
100 1 |a Potter, W James 
245 0 2 |a Media literacy  |c W. James Potter. 
250 |a 4th ed. 
260 |a Los Angeles :  |b Sage Publications,  |c c2008. 
300 |a xx, 424 p. :   |b il. ;   |c 24 cm. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas (p. 394-413) e índice. 
505 0 |a Living in the message-saturated world -- Media literacy approach -- Individual's perspective -- Industry perspective on audience -- Children as a special audience -- Proactive perspective on media effects -- Broadening our perspective on media effects -- Development of mass media industries -- The economic game -- The current picture -- Mass media content and reality -- News -- Entertainment -- Advertising -- Mass media interactive games -- Who owns and controls the mass media? -- Privacy -- Piracy -- Violence -- Sports -- Personal strategy for increasing media literacy -- Helping others increase media literacy. 
650 7 |a Medios de comunicación de masas  |2 spines 
650 7 |a Industria cultural  |2 spines 
650 7 |a Publicidad  |2 spines 
650 7 |a Televisión educativa  |2 spines 
650 7 |a Consumidores  |2 spines 
929 |a DONACION  |b Maestría en Industrias Culturales  |d 0  |e 20100419  |f PAT0033882  |g 1528 Exp. 827-0387/98  |j 45700 
942 |c LIB  |n 0 
999 |c 21426  |d 96813