Should robots replace teachers? : AI and the future of education /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Selwyn, Neil
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Cambridge, UK : Medford, MA : Polity Press, 2019.
Colección:Digital futures series (Cambridge (Inglaterra))
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01431nam a2200325Ia 4500
001 99755427004151
005 20241030105237.0
008 191111s2019 enk b 001 0 eng d
020 |a 9781509528950  |q (hardcover) 
020 |a 1509528954  |q (hardcover) 
020 |a 9781509528967  |q (paperback) 
020 |a 1509528962  |q (paperback) 
035 |a (OCoLC)1127051404 
035 |a (OCoLC)on1127051404 
040 |a U@S  |b spa  |c U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a LB1028.43  |b .S45 2019 
100 1 |a Selwyn, Neil. 
245 1 0 |a Should robots replace teachers? :  |b AI and the future of education /  |c Neil Selwyn. 
246 3 |a Should robots replace teachers? :  |b artificial intelligence and the future of education 
260 |a Cambridge, UK :  |b Medford, MA : Polity Press,  |c 2019. 
300 |a xii, 145 p. ;  |c 20 cm. 
490 1 |a Digital futures series 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a AI, robotics and the automation of teaching -- Physical robots in the classroom -- Intelligent tutoring and pedagogical assistants -- "Behind-the-scenes" technologies -- Revitalizing teaching for the AI age. 
650 0 |a Artificial intelligence  |x Educational applications. 
650 0 |a Intelligent tutoring systems. 
650 7 |a Inteligencia artificial  |x Aplicaciones educativas.  |2 UDESA 
650 7 |a Sistemas tutoriales inteligentes.  |2 UDESA 
830 0 |a Digital futures series (Cambridge (Inglaterra))