Books, bytes, and business the promise of digital publishing /

In this readable, informative account, Books Bytes and Business uses book publishing to study challenge and change in the knowledge-based industries. Currently experiencing fierce levels of competition, extreme financial pressures and threatened by technology-induced obsolescence, the industry is us...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Martin, William J., 1938-
Otros Autores: Tian, Xuemei
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Farnham, Surrey, England ; Burlington, VT : Ashgate, c2010.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Martin, William J.,  |d 1938- 
245 1 0 |a Books, bytes, and business  |h [recurso electrónico] :  |b the promise of digital publishing /  |c Bill Martin and Xuemei Tian. 
260 |a Farnham, Surrey, England ;  |a Burlington, VT :  |b Ashgate,  |c c2010. 
300 |a 1 recurso en línea (xviii, 279 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 17 de junio de 2013) 
538 |a Modo de acceso: a través de Internet. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a Introduction -- The business of book publishing -- Book publishing in the digital age -- Digital technologies and book publishing -- Web 2.0 applications and book publishing -- Knowledge-intensive organizations -- Supply chains and value chains in knowledge-intensive organizations -- Business models in knowledge-intensive organizations -- Business models for book publishing in Australia -- The future of book publishing. 
520 |a In this readable, informative account, Books Bytes and Business uses book publishing to study challenge and change in the knowledge-based industries. Currently experiencing fierce levels of competition, extreme financial pressures and threatened by technology-induced obsolescence, the industry is used to analyse the vulnerability of traditional business models and the emergence of new opportunities and an exciting future. 
650 0 |a Electronic publishing. 
650 0 |a Book industries and trade  |x Technological innovations. 
650 0 |a Publishers and publishing  |x Forecasting. 
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650 7 |a Edición electrónica.  |2 UDESA 
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700 1 |a Tian, Xuemei. 
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