The business of IT : how to improve service and lower costs /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ryan, Robert
Otros Autores: Raducha-Grace, Tim
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Upper Saddle River, NJ : IBM Press, c2010.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01661cam a2200361 a 4500
001 990000592580204151
005 20241030112553.0
008 090605s2010 njua b 001 0 eng
010 |a  2009020220 
015 |a GBA966600  |2 bnb 
016 7 |a 015306991  |2 Uk 
019 |a 503626993 
020 |a 9780137000616 (pbk. : alk. paper) 
020 |a 0137000618 (pbk. : alk. paper) 
035 |a (OCoLC)000059258 
035 |a (udesa)000059258USA01 
035 |a (OCoLC)316017564  |z (OCoLC)503626993 
035 |a (OCoLC)990000592580204151 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d BTCTA  |d YDXCP  |d UKM  |d C#P  |d DEBBG  |d OCL  |d BDX  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a HD62.37  |b .R93 2010 
082 0 0 |a 004.068  |2 22 
100 1 |a Ryan, Robert. 
245 1 4 |a The business of IT :  |b how to improve service and lower costs /  |c Robert Ryan and Tim Raducha-Grace. 
260 |a Upper Saddle River, NJ :  |b IBM Press,  |c c2010. 
300 |a xxiv, 292 p. :  |b ill. ;  |c 29 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
505 0 |a Improving service and lowering costs -- IT service lifecycle : improving business performance -- Adopting IT service management using ITIL -- IT financial management : the business of IT -- IT business cases : realizing IT value -- IT performance management : defining success -- IT business skills : enabling customer outcomes -- Success stories : improving service and lowering costs -- Going forward. 
650 0 |a High technology industries  |x Management. 
650 0 |a Success in business. 
650 7 |a Industrias de alta tecnología  |x Administración.  |2 UDESA 
650 7 |a Éxito en los negocios.  |2 UDESA 
700 1 |a Raducha-Grace, Tim.