Complaint management excellence creating customer loyalty through service recovery /

Complaint Management Excellence outlines the financial and reputational benefits to be gained from improving customer service levelsand enhancing products and services via an effective system for handling customer complaints.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cook, Sarah
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: London : Kogan Page, 2012.
Materias:
Acceso en línea:Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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099 |a Recurso electrónico en INTERNET 
100 1 |a Cook, Sarah. 
245 1 0 |a Complaint management excellence  |h [recurso electrónico] :  |b creating customer loyalty through service recovery /  |c Sarah Cook. 
260 |a London :  |b Kogan Page,  |c 2012. 
300 |a 1 recurso en línea (208 p.) :  |b il. 
516 |a Libro electrónico. 
500 |a Título tomado de la pantalla de presentación (visto 14 junio de 2012) 
538 |a Modo de acceso: World Wide Web. 
504 |a Incluye referencias bibliográficas e índice. 
505 0 |a Complaints as opportunities -- Encouraging dissatisfied customers to voice their complaints -- What people look for when they complain -- Customer-management strategy and its implementation -- Communication styles and emotional intelligence -- The skills and behaviours needed for dealing effectively with complaints -- Recording and thoroughly investigating complaints -- Conciliation, mediation and arbitration -- Making improvements as a result of complaints -- Creating an environment that promotes high performance -- Complaint handling and culture change. 
520 |a Complaint Management Excellence outlines the financial and reputational benefits to be gained from improving customer service levelsand enhancing products and services via an effective system for handling customer complaints. 
650 0 |a Consumer complaints. 
650 0 |a Customer loyalty. 
650 0 |a Customer services. 
650 7 |a Quejas del consumidor.  |2 UDESA 
650 7 |a Fidelización del cliente.  |2 UDESA 
650 7 |a Servicios al cliente.  |2 UDESA 
856 4 0 |z Solo para usuarios autorizados, varios accesos simultáneos  |u https://ebookcentral.proquest.com/lib/sanandres/detail.action?docID=838119