Transforming school culture : how to overcome staff division /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Muhammad, Anthony
Otros Autores: Dufour, Richard
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Bloomington, IN : Solution Tree Press, c2009.
Materias:
Acceso en línea:Table of contents only
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01644cam a2200397 a 4500
001 990000561070204151
005 20241030112718.0
008 081218s2009 inua b 000 0 eng
010 |a  2008054537 
020 |a 9781935249054 (lib. bdg.) 
020 |a 1935249053 (lib. bdg.) 
020 |a 9781934009451 
020 |a 1934009458 
020 |a 9781934009994 (ebook) 
020 |a 1934009997 (ebook) 
035 |a (OCoLC)000056107 
035 |a (udesa)000056107USA01 
035 |a (OCoLC)289070822 
035 |a (OCoLC)990000561070204151 
040 |a DLC  |b eng  |c DLC  |d IG#  |d YDXCP  |d CDX  |d SINIE  |d SHH  |d DEBBG  |d IUL  |d OCLCQ  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a LB2805  |b .M75 2009 
082 0 0 |a 371.2 /01  |2 22 
100 1 |a Muhammad, Anthony. 
245 1 0 |a Transforming school culture :  |b how to overcome staff division /  |c Anthony Muhammad ; foreword by Richard DuFour. 
260 |a Bloomington, IN :  |b Solution Tree Press,  |c c2009. 
300 |a xi, 130 p. :  |b ill. ;  |c 23 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 125-130). 
505 0 |a From Status Quo to True Reform -- The Framework of Modern School Culture -- The Believers -- The Tweeners -- The Survivors -- The Fundamentalists -- "Drop Your Tools": A Lesson in Change and Our Best Chance at Eliminating Fundamentalism -- Implications for Practice. 
650 0 |a Educational leadership. 
650 0 |a School environment. 
650 0 |a Educational change. 
650 0 |a Educational accountability. 
650 0 |a School improvement programs. 
700 1 |a Dufour, Richard. 
856 4 1 |3 Table of contents only  |u http://catdir.loc.gov/catdir/toc/fy0904/2008054537.html