Truth in grading : troubling issues with learning assessment /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Whitney, David T.
Otros Autores: Culligan, John J., Brooksher, Paul T.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Lincoln, NE : IUniverse, 2006, c2004.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00942cam-a2200289Ia-4500
001 990000485430204151
005 20180214134508.0
008 061107t20062004nbua-----b----000-0-eng-d
020 |a 0595316018 
020 |a 9780595316014 
035 |a (OCoLC)000048543 
035 |a (udesa)000048543USA01 
035 |a (OCoLC)75266993 
035 |a (OCoLC)75266993 
035 |a (OCoLC)990000485430204151 
040 |a WDG  |c WDG  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a LB3051  |b .W55 2006 
092 |a 371.272  |b WHI 
100 1 |a Whitney, David T. 
245 1 0 |a Truth in grading :  |b troubling issues with learning assessment /  |c David T. Whitney, John J. Culligan, and Paul T. Brooksher. 
260 |a Lincoln, NE :  |b IUniverse,  |c 2006, c2004. 
300 |a xxv, 87 p. :  |b ill. ;  |c 23 cm. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 73-76). 
650 0 |a Grading and marking (Students) 
700 1 |a Culligan, John J. 
700 1 |a Brooksher, Paul T.