Strategic communications for nonprofit organizations : seven steps to creating a successful plan /

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Detalles Bibliográficos
Autor principal: Radtke, Janel M.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : John Wiley, c1998.
Colección:Nonprofit law, finance, and management series
Materias:
Acceso en línea:Publisher description
Table of Contents
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
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100 1 |a Radtke, Janel M. 
245 1 0 |a Strategic communications for nonprofit organizations :  |b seven steps to creating a successful plan /  |c Janel M. Radtke. 
260 |a New York :  |b John Wiley,  |c c1998. 
300 |a xv, 234 p. :  |b ill. ;  |c 26 cm. +  |e 1 computer disk (3 1/2 in.) 
440 0 |a Nonprofit law, finance, and management series 
590 |a El ejemplar de Biblioteca no tiene el disquete. 
538 |a System requirements for accompanying computer disk: IBM PC or compatible; Windows 3.1 or higher; Microsoft Word for Windows version 6.0 or later. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 221-224) and index. 
650 0 |a Nonprofit organizations  |x Marketing  |x Planning. 
650 0 |a Advocacy advertising  |x Planning. 
650 0 |a Institutional advertising  |x Planning. 
856 4 2 |3 Publisher description  |u http://www.loc.gov/catdir/description/wiley031/97032850.html 
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