Learning theories for teachers /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bigge, Morris L.
Otros Autores: Shermis, S. Samuel
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: New York : HarperCollins, c1992.
Edición:5th ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00810pam-a2200277-a-4500
001 990000067340204151
005 20180214125954.0
008 910828s1992----nyu------b----001-0-eng--
010 |a 91030445 
020 |a 0060406747 
035 |a (OCoLC)000006734 
035 |a (udesa)000006734USA01 
035 |a (OCoLC)24429911 
035 |a (OCoLC)990000067340204151 
040 |a DLC  |c DLC 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a LB1060  |b .B54 1992 
100 1 |a Bigge, Morris L. 
245 1 0 |a Learning theories for teachers /  |c Morris L. Bigge, S. Samuel Shermis. 
250 |a 5th ed. 
260 |a New York :  |b HarperCollins,  |c c1992. 
300 |a xiii, 333 p. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
650 0 |a Learning. 
650 0 |a Cognitive learning. 
700 1 |a Shermis, S. Samuel.