Systems that learn : an introduction to learning theory for cognitive and computer scientists /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Osherson, Daniel N.
Otros Autores: Stob, Michael, Weinstein, Scott
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Cambridge, Mass. : MIT Press, c1986.
Colección:MIT Press series in learning, development, and conceptual change
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01133cam-a2200325-a-4500
001 990000019350204151
005 20241030105607.0
008 850816s1986----mau------b----001-0-eng--
010 |a 85019759 
020 |a 0262150301 
035 |a (OCoLC)000001935 
035 |a (udesa)000001935USA01 
035 |a (OCoLC)12721008 
035 |a (OCoLC)990000019350204151 
040 |a DLC  |c DLC  |d FCU  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 0 |a BF318  |b .O83 1986 
100 1 |a Osherson, Daniel N. 
245 1 0 |a Systems that learn :  |b an introduction to learning theory for cognitive and computer scientists /  |c Daniel N. Osherson, Michael Stob, Scott Weinstein. 
260 |a Cambridge, Mass. :  |b MIT Press,  |c c1986. 
300 |a ix, 205 p. ;  |c 24 cm. 
440 0 |a MIT Press series in learning, development, and conceptual change 
500 |a "A Bradford book." 
500 |a Includes indexes. 
504 |a Bibliography: p. [195]-197. 
650 0 |a Learning  |x Mathematical aspects. 
650 0 |a Learning, Psychology of. 
650 0 |a Human information processing  |x Mathematical models. 
700 1 |a Stob, Michael. 
700 1 |a Weinstein, Scott.