International journal of public opinion research.

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Corporativo: World Association for Public Opinion Research
Formato: Revista
Lenguaje:Inglés
Publicado: Oxford : Oxford University Press, 1989-.
Materias:
Acceso en línea:http://eza.udesa.edu.ar/login?url=http://search.ebscohost.com/direct.asp?db=poh&jid=IUB&scope=site
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01760cas-a2200433-a-4500
001 990000014080204151
005 20180327171000.0
008 891213c19899999enkqrzp---o---0---a0eng-d
010 |a 91642201  |z sn 90024559 
012 |a 2  |i 9206  |k 1  |m 1 
022 |a 0954-2892 
030 |a IJPOE2 
032 |a 007121  |b USPS 
035 |a (OCoLC)000001408 
035 |a (udesa)000001408USA01 
035 |a (OCoLC)20779599 
035 |a (OCoLC)990000014080204151 
040 |a CBG  |c CBG  |d HUL  |d FUG  |d NST  |d IUL  |d DLC  |d NSD  |d CAS  |d NST  |d NSD  |d NST  |d DLC  |d NST  |d MYG  |d NST  |d U@S 
042 |a lc  |a nsdp 
049 |a U@SA 
050 0 0 |a HM261  |b .I68 
099 9 |a HEMEROTECA.  |a Estantería. (Orden alfabético de título) 
210 0 |a Int. j. public opin. res. 
222 0 |a International journal of public opinion research 
245 0 0 |a International journal of public opinion research. 
246 1 0 |a Public opinion research 
260 |a Oxford :  |b Oxford University Press,  |c 1989-. 
265 |a Journals Subscriptions, Oxford University Press, Pinkhill House, Southfield Rd., Eynsham, Oxford OX8 1JJ, U.K. 
300 |a v. ;  |c 23 cm. 
310 |a Quarterly 
362 0 |a Vol. 1, no. 1 (spring 1989)- 
550 |a Published in association with the World Association for Public Opinion Research. 
650 0 |a Public opinion  |v Periodicals. 
650 7 |a Opinión pública  |v Revistas.  |2 UDESA 
650 0 |a Public opinion polls  |v Periodicals. 
710 2 |a World Association for Public Opinion Research. 
850 |a AU  |a CSt  |a CU-S  |a CoFS  |a DLC  |a FU  |a ICU  |a IaU  |a InU  |a MCM  |a MH  |a NN  |a NcD  |a NcU  |a NcWsW  |a NjP 
856 4 1 |u http://eza.udesa.edu.ar/login?url=http://search.ebscohost.com/direct.asp?db=poh&jid=IUB&scope=site 
890 |a International journal of public opinion research.