Concepts, kinds, and cognitive development /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Keil, Frank C., 1952-
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Cambridge, Mass. ; London : MIT Press, 1992, c1989.
Edición:1st MIT Press pbk. ed.
Colección:MIT Press series in learning, development, and conceptual change
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01105cam-a2200337Ia-4500
001 990000006670204151
005 20241030105517.0
008 921112t19921989maua-----b----001-0-eng-d
010 |z 88008973 
020 |a 0262610760 (pbk.) 
035 |a (OCoLC)000000667 
035 |a (udesa)000000667USA01 
035 |a (OCoLC)26960467 
035 |a (OCoLC)990000006670204151 
040 |a SNN  |c SNN  |d CDU  |d U@S 
049 |a U@SA 
050 4 |a BF723.C5  |b K45 1992 
100 1 |a Keil, Frank C.,  |d 1952- 
245 1 0 |a Concepts, kinds, and cognitive development /  |c Frank C. Keil. 
250 |a 1st MIT Press pbk. ed. 
260 |a Cambridge, Mass. ;  |a London :  |b MIT Press,  |c 1992, c1989. 
300 |a xv, 328 p. :  |b ill. ;  |c 23 cm. 
440 0 |a MIT Press series in learning, development, and conceptual change 
500 |a "A Bradford book." 
504 |a Includes bibliographical references (p. [315]-321) and indexes. 
650 0 |a Cognition in children. 
650 0 |a Concepts. 
650 0 |a Learning, Psychology of. 
650 0 |a Children  |x Language. 
650 0 |a Semantics. 
650 0 |a Psycholinguistics.