Modularisation in vocational education and training : conceptualisations and approaches in European Union Countries /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ertl, Hubert
Autor Corporativo: Universidade de Lisboa. Faculdade de Psicología e de Ciencias da Educaçao
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Lisboa : EDUCA, 2001
Colección:Cadernos Prestige 6
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01043nam#a2200337#a#4500
001 old012142
003 AR-BaFLA
005 20190923214505.0
008 070307t2001||||PT |0||0||eng d
020 |a 9728036361 
040 |a FLACSO Argentina 
041 |a eng 
043 |c XE  |c DE  |c ES  |c FR  |c NL  |c UK 
100 1 |a Ertl, Hubert 
245 1 0 |a Modularisation in vocational education and training :   |b conceptualisations and approaches in European Union Countries /   |c Hubert Ertl  |h [Texto] 
260 |a Lisboa :   |b EDUCA,   |c 2001 
300 |a 85 p. 
440 0 |a Cadernos Prestige  |v 6 
504 |a incl. ref. 
650 0 4 |a MODULARIDAD  |9 8 
650 0 4 |a ENSEÑANZA TECNICA  |9 1672 
650 0 4 |a ENSEÑANZA PROFESIONAL  |9 11624 
650 0 4 |a UNION EUROPEA  |9 775 
650 0 4 |a ALEMANIA  |9 31556 
650 0 4 |a ESPAÑA  |9 940 
650 0 4 |a FRANCIA  |9 1288 
650 0 4 |a HOLANDA  |9 833 
650 0 4 |a INGLATERRA  |9 1771 
710 1 |a Universidade de Lisboa. Faculdade de Psicología e de Ciencias da Educaçao  |9 9126 
942 |2 ddc  |c LIB 
999 |c 12071  |d 12071