Effects of testing versus review on rote and conceptual learning from prose [Separata] /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bing, S. B.
Formato: Artículo
Lenguaje:Inglés
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00832nab#a2200277#a#4500
001 old003201
003 AR-BaFLA
008 250714t1984||||NL |0||0||eng d
040 |a FLACSO Argentina  |c FLACSO Argentina 
041 |a eng 
100 1 |a Bing, S. B.  |9 19022 
245 1 0 |a Effects of testing versus review on rote and conceptual learning from prose [Separata] /   |c S. B. Bing  |h TX 
300 |a pp. 193-198 
504 |a incl. ref. 
650 0 4 |a APRENDIZAJE  |9 822 
650 0 4 |a ENSEÑANZA  |9 821 
650 0 4 |a LECTURA  |9 1949 
650 0 4 |a ESTUDIANTES  |9 1530 
650 0 4 |a NARRATIVIDAD  |9 8729 
650 0 4 |a RENDIMIENTO ESCOLAR  |9 852 
650 0 4 |a MOTIVACION  |9 311 
690 |a PSICOLOGIA  |9 7423 
773 0 |t Instructional Science  |g Vol. 13  |d Amsterdam : Elsevier, 1984 
852 |c CENTRAL:D.15.514 
942 |c ART 
999 |c 36837  |d 36837