Field guide to the difficult patient interview /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Platt, Frederic W.
Otros Autores: Gordon, Geoffrey H.
Formato: Libro electrónico
Lenguaje:Inglés
Publicado: Philadelphia : Lippincott Williams & Wilkins, [2004]
Edición:Second edition.
Colección:Field guide (Philadelphia, Pa.)
Materias:
Acceso en línea:https://elibro.net/ereader/ufasta/167359
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 02050nam a2200445 i 4500
001 ELB167359
003 FINmELB
005 20241227142416.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 031208t20042004paua ob 001 0 eng|d
020 |z 9780781747745  |q (paper) 
035 |a (OCoLC)874812934 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a RC65  |b .P53 2004 
082 0 |a 616.07/51  |2 22 
100 1 |a Platt, Frederic W. 
245 1 0 |a Field guide to the difficult patient interview /  |c Frederic W. Platt, Geoffrey H. Gordon. 
250 |a Second edition. 
264 1 |a Philadelphia :  |b Lippincott Williams & Wilkins,  |c [2004] 
264 4 |c �2004 
300 |a 1 online resource (317 pages) :  |b illustrations. 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a computer  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |2 rdacarrier 
490 1 |a Field guide series 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
505 0 |a part I. The efficient interview -- part II. The efficient interview: dealing with patient emotions -- part III. Explaining -- part IV. The clinical attitude -- part V. Dealing with a difficult relationship -- part VI. Illness and loss -- part VIII. Puzzling problems. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2022. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Medical history taking. 
650 0 |a Physician and patient. 
650 0 |a Interviewing. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Gordon, Geoffrey H. 
776 0 8 |i Print version:  |a Platt, Frederic W.  |t Field guide to the difficult patient interview.  |d Philadelphia : Lippincott Williams & Wilkins, [2004]  |h xx, 297 pages ; 20 cm.  |k Field guide series  |z 9780781747745  |w (DNLM)101200107  |w (DLC) 2003066117 
797 2 |a elibro, Corp. 
830 0 |a Field guide (Philadelphia, Pa.) 
856 4 0 |u https://elibro.net/ereader/ufasta/167359 
999 |c 190429  |d 190429