Theoretical models and processes of reading /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Otros Autores: Singer, Harry (ed.), Rudell, Robert B. (ed.), Rudell, Martha Rapp (ed.)
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Newark : IRA, 1994.
Edición:4th. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 01540nam a2200397 a 4500
001 koha52507
003 AR-EnULPH
005 20220905165339.0
007 ta
008 130311s1994 xxud g 000 0 eng d
020 |a 0872074374 
025 |a 01617  |q localID 
024 8 0 |a 048608 
040 |a AR-EnULPH  |b spa  |c AR-EnULPH 
080 1 |a 372.41  |2 1991 
700 1 |a Singer, Harry  |e ed.  |9 439873 
700 1 |a Rudell, Robert B.  |e ed.  |9 439240 
700 1 |a Rudell, Martha Rapp  |e ed.  |9 442256 
245 0 0 |a Theoretical models and processes of reading /  |c ed. Robert B. Rudell ; Martha Rapp Rudell ; Harry Singer. 
250 |a 4th. ed. 
260 |a Newark :  |b IRA,  |c 1994. 
300 |a xvi, 1275 p. :  |b  gráficos 
505 0 0 |t Historical changes in reading : Researchers and their research --   |t Processes of reading and literacy --   |t Models of reading and literacy processes --   |t New paradigms : Theory, research, and curriculum 
690 1 4 |a Educación  |9 139 
650 2 4 |a Enseñanza de la lectura  |9 16984 
650 2 4 |a Investigación educacional  |9 22226 
650 2 4 |a Lenguaje  |9 14880 
650 2 4 |a Sociología de la educación  |9 19498 
650 2 4 |a Comprensión  |9 440118 
650 2 4 |a Motivación  |9 479571 
650 2 4 |a Métodos de enseñanza  |9 14700 
650 2 4 |a Currículo  |9 11697 
942 |c BK 
934 |a 048608 
999 |c 52507  |d 52507 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 37241_THE  |7 0  |9 69919  |a DHU  |d 2013-03-11  |e IRA  |f DON  |i 01617  |l 0  |o 372.41 THE  |p 01617  |r 2022-08-03  |w 2022-08-03  |x Alarma 3M Encuadernación R  |y BK  |k 10  |b COLECCION ABIERTA PLANTA BAJA