Variables that Predict Academic Achievement in the Spanish Compulsory Secondary Educational System: A Longitudinal, Multi-Level Analysis

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Martín, Elena
Otros Autores: Martínez-Arias, Rosario, Marchesi, Álvaro, Pérez, Eva. M
Formato: Artículo
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00604nab a2200133 a 4500
001 aMANI14848
100 |a Martín, Elena 
700 |a Martínez-Arias, Rosario 
700 |a Marchesi, Álvaro 
700 |a Pérez, Eva. M 
245 1 0 |a Variables that Predict Academic Achievement in the Spanish Compulsory Secondary Educational System: A Longitudinal, Multi-Level Analysis 
300 |a  p.400-413 
773 0 |7 nnas  |t The Spanish Journal of Psychology.   |g Vol. 11 No. 2 (2008),400-413  |v 11  |l 2  |q 400-413 
952 |o 159.9-SPA  |a HEMEROTECA 1º PISO  |b HEMEROTECA 1º PISO  |k 13  |z Solicitar para consulta por esta ubicación de la revista