American Marketing Asociation : complete guide to strategic planning for small business /

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Cook, Kenneth J.
Formato: Libro
Lenguaje:Inglés
Publicado: Chicago (Ill.) : NTC Business Books, 1994
Edición:1st. ed.
Materias:
Aporte de:Registro referencial: Solicitar el recurso aquí
LEADER 00730nam a2200229Ia 4500
001 1221
003 WAA
005 20210907062730.0
006 a||||fr|||| 001 0
007 ta
008 t xxu-|||||r|||| 001 0 rpa d
999 |c 1221  |d 1221 
020 |a 844235873 
040 |c WAA  |a WAA 
041 |a eng 
100 1 |a Cook, Kenneth J.  |9 20621 
245 1 0 |a American Marketing Asociation :   |b complete guide to strategic planning for small business /   |c Kenneth J. Cook 
250 |a 1st. ed. 
260 3 0 |a Chicago (Ill.) :   |b NTC Business Books,   |c 1994 
650 4 |a Administración  |9 3929 
942 |2 CDU  |c LIBRO 
952 |0 0  |1 0  |2 CDU  |4 0  |6 658_000000000000000_C7711  |7 0  |9 5191  |a 09  |b 09  |d 2017-12-05  |l 0  |o 658 C7711  |p 10-03844  |r 2017-12-05  |w 2017-12-05  |y LIBRO