Virtual learning environments for pedagogical mediation and interaction in times of the COVID-19 pandemic, scoping review
This research analyses the limitations and opportunities of the virtual learning environments in relation to mediation and pedagogical interaction during the COVID-19 pandemic, through a systematic review using PRISMA methodology. Fifty-two articles published between 2020 and 2021 in five databases...
Guardado en:
| Autores principales: | Parada Alfonso, Lilián, Padilla González, José María, Sarmiento Lozano, Jaime Hernando |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Católica de Córdoba. Facultad de Educación
2025
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistas.bibdigital.uccor.edu.ar/index.php/dialogos/article/view/5811 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Experiencia en práctica virtual de pedagogía en música en tiempos de COVID-19
por: Carrasco Lavado, Francisca, et al.
Publicado: (2023) -
Creation of virtual learning environments in Primary Education in times of pandemic of COVID-19
por: Castro Araya, Hazel
Publicado: (2021) -
Tendencias de la evaluación del e-learning
por: Ferreyra, Patricia Mariana
Publicado: (2015) -
Experiencia de virtualización en la UNLPam
por: Filippi, José Luis, et al.
Publicado: (2020) -
Bio-learning in virtual education. A reflection from the genuine meaning of learning
por: Ávalos Rodríguez, Ileana
Publicado: (2017)