Consumers preferences for potatoes with quality attributes in Argentina
Fil: Rodríguez, Elsa Mirta M. Universidad Nacional de Mar del Plata. Facultad de Ciencias Económicas y Sociales; Argentina.
Guardado en:
Autores principales: | Rodríguez, Elsa Mirta M., Lupín, Beatriz, Lacaze, María Victoria |
---|---|
Formato: | Documento de conferencia acceptedVersion |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
2009
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://nulan.mdp.edu.ar/1232/ http://nulan.mdp.edu.ar/1232/1/1145.pdf |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Consumers' assessment of labelled and packaged fresh potato: Evidence from Experimental Auctions
por: Rodríguez, Julieta A., et al.
Publicado: (2020) -
Consumers' willingness to pay for milk quality attributes
por: Berges, Miriam, et al.
Publicado: (2009) -
Willingness to pay for quality attributes of fresh beef. Implications on the retail marketing
por: Berges, Miriam, et al.
Publicado: (2015) -
Los atributos de calidad en el consumo de alimentos diferenciados: aplicación de metodologías de evaluación e implicancias de política
por: Rodríguez, Elsa Mirta M., et al.
Publicado: (2007) -
Willingness to pay for a differentiated potato applying a choice modelling experiment by socioeconomics levels of Argentinean consumers
por: Rodríguez, Elsa Mirta M., et al.
Publicado: (2015)