Group processes, cohesion and heterogeneity in a virtual DMT device for teachers in a pandemic
The following work results from the analysis of the group process that took place in a virtual Dance Movement Therapy (DMT) device —“Aulabramantes”— carried out with 9 teachers during the COVID-19 pandemic, in Buenos Aires, with the duration of three months, at the beginning of 2021. The objective w...
Guardado en:
| Autor principal: | Manrique, María Soledad |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Subsecretaría de publicaciones. Facultad de Filosofía y Letras. UBA
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revistascientificas.filo.uba.ar/index.php/iice/article/view/11462 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Group processes, cohesion and heterogeneity in a virtual DMT device for teachers in a pandemic
por: Manrique, María Soledad
Publicado: (2023) -
La vida es danza : el arte y la ciencia en la danza movimiento terapia /
Publicado: (2013) -
Dance movement therapy : a creative psychotherapeutic approach /
por: Meekums, Bonnie
Publicado: (2002) -
La danza como mediadora del malestar ps�iquico y social : s�intesis de la investigaci�on sobre psicoterapia y expresi�on corporal, un estudio en pa�ise slatinoamericanos y europeos /
Publicado: (2018) -
Biodanza y los 4 elementos /
por: Toro Araneda, Rolando
Publicado: (2014)