Improvisación vs. planificación estratégica : Conclusiones arribadas en el marco de la formación docente

Improvisation vs. Strategic Planning. Conclusions reached under teaching training. -- SUMMARY: This paper reflects the conclusions reached at the end of Module II of the Teaching Career dictated at the Faculty of Law of the University of Buenos Aires. They are the result of road traveled during the...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Crespo, Pedro Manuel
Formato: Artículo publishedVersion
Lenguaje:Español
Publicado: Universidad de Buenos Aires. Facultad de Derecho. Dirección Carrera y Formación Docente 2013
Materias:
UBA
Acceso en línea:http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=cfdocente&cl=CL1&d=HWA_4487
http://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/collect/cfdocente/index/assoc/HWA_4487.dir/4487.PDF
Aporte de:

Ejemplares similares