Socio-educational trajectories of indigenous teachers of the Chaco center
This article is part of the doctoral thesis work in Social Anthropology, focused on documenting the diversity and complexity in the socio-educational trajectories of a group of indigenous teachers in the province of Chaco, Argentina. In this paper we will present some of the reflections of the analy...
Guardado en:
| Autor principal: | Aliata, Soledad |
|---|---|
| Formato: | Artículo publishedVersion Artículos evaluados por pares |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Instituto de Ciencias Antropológicas, Facultad de Filosofía y Letras, UBA
2021
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revistascientificas.filo.uba.ar/index.php/runa/article/view/7480 https://repositoriouba.sisbi.uba.ar/gsdl/cgi-bin/library.cgi?a=d&c=runa&d=7480_oai |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Socio-educational trajectories of indigenous teachers of the Chaco center
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2021) -
Trayectorias socioeducativas de maestro/as indígenas del centro chaqueño
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2021) -
“Making” public university pandemic : Reflections about inequality based on teacher’s experience in the Universidad Nacional de San Juan
por: Echegaray, María Carla, et al.
Publicado: (2021) -
Trayectorias socioeducativas y procesos identitarios de maestros/as toba/qom del Chaco
por: Aliata, Soledad
Publicado: (2018) -
Procesos desiguales de socialización en las infancias de la ciudad de Buenos Aires
por: Tuñón, Ianina