Pandemia, escenarios complejos y educación en Argentina. Una mirada hacia atrás para pensar el futuro
The inclusion of all children, youth and adolescents is a priority for Argentine educational policy and has been working on it for a little over a decade. The emergence of the Covid 19 pandemic, a few days into the 2020 school year, installed a new scenario, in which the purposes and challenges that...
Guardado en:
| Autor principal: | Pauli, Maria Gabriela |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Litoral
2020
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/ClioyAsociados/article/view/9601 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Pandemia, escenarios complejos y educación en Argentina : Una mirada hacia atrás para pensar el futuro
por: Pauli, María Gabriela
Publicado: (2020) -
Pandemia, escenarios complejos y educación en Argentina: Una mirada hacia atrás para pensar el futuro
por: Pauli, María Gabriela
Publicado: (2020) -
Pandemia, escenarios complejos y educación en Argentina : Una mirada hacia atrás para pensar el futuro
por: Pauli, María Gabriela -
Educación inclusiva en Latinoamérica: nuevas preguntas viejos problemas
por: Dominguez, Juan Bello, et al.
Publicado: (2019) -
Tension in Educational Psychology. Learning in contextual perspectives and the debate about inclusion
por: Canepa, Natalia Mabel
Publicado: (2018)