Social representations of French and English by university students: The case of the Faculty of Educational Sciences at the National University of Entre Ríos
This article presents the initial findings of an ongoing research project on the social representations of foreign languages (FL) by students from FCEDU, driven by the need to explore students’ profiles, their social representations, and expectations about language learning at the university level,...
Guardado en:
| Autores principales: | Mai, Agustina, Lódolo , María Soledad, Sforza, Mónica |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Universidad Nacional del Litoral
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://bibliotecavirtual.unl.edu.ar/publicaciones/index.php/index/article/view/14162 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Foreign languages in the Faculty of Education Sciences at the National University of Entre Ríos, Argentina (1984-2018)
por: Sforza, Mónica
Publicado: (2022) -
Social representations of the university students of the FCE-UNLP on social exclusión in pandemic
por: Fassio, Adriana Norma, et al.
Publicado: (2023) -
Informes OAC, 05. Segregación y otros sesgos de género en estudiantes de la UNRN
por: OAC, et al.
Publicado: (2019) -
Informes OAC, 05. Segregación y otros sesgos de género en estudiantes de la UNRN
por: OAC, et al.
Publicado: (2019) -
Entrevista a Mariana Gottardo : El estudiantado no está derrotado y es un sector activo capaz de enfrentar al gobierno nacional
Publicado: (2017)