Teacher training for inclusive education: addressing anniversaries in a special school
From the area of teaching training for teachers in History at the National University of Río Cuarto, a Socio-Community Practice experience has been proposed in a special educational institution in the city of Río Cuarto. It was proposed to rethink school anniversaries from meaningful and at the same...
Guardado en:
| Autores principales: | Miskovski, Silvina, Ponzio, Arabela |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
APEHUN, Asociación de Profesores de Enseñanza de la Historia de Universidades Nacionales
2024
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revele.uncoma.edu.ar/index.php/resenas/article/view/5320 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Educational inclusion as an experience in teacher training in History
por: Angelini, Beatriz, et al.
Publicado: (2022) -
Educación y comunicación : un aporte a la formación docente inicial
por: Fauda, Lucila, et al.
Publicado: (2018) -
Educación y comunicación : un aporte a la formación docente inicial
por: Fauda, Lucila, et al.
Publicado: (2018) -
Prácticas inclusivas de alumnos con TEA: principales dificultades en la voz del profesor y mediador
por: Magalhães, Célia de Jesus Silva, et al.
Publicado: (2017) -
La intervención en la práctica de enseñanza desde la perspectiva de la inclusión
por: D'Abate, Gabriela Inés, et al.
Publicado: (2016)