Itineraries, paths and links between the training and teaching of History in secondary school: Development of a research project in History and Social Sciences in the UNMdP environment
In 2010, the first group on research in the Didactics of History and Social Sciences was formed at the Faculty of Humanities of the UNMdP. The group, called GIEDHiCS, anchored in the Chair of Specific Didactics, refers us to this field in order to identify and categorize problems in the Teaching and...
Guardado en:
| Autores principales: | Fernández, Mónica Cristina, Zuppa, Silvia Amanda |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
APEHUN, Asociación de Profesores de Enseñanza de la Historia de Universidades Nacionales
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revele.uncoma.edu.ar/index.php/resenas/article/view/5050 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Los materiales didácticos como mediadores de las propuestas de enseñanza de los Adscriptos y Ayudantes. Un espacio de formación para los docentes noveles de la Facultad de Ciencias Económicas de la UNLP
por: Grassis, Cecilia M., et al.
Publicado: (2018) -
Los materiales didácticos como mediadores de las propuestas de enseñanza de los Adscriptos y Ayudantes. Un espacio de formación para los docentes noveles de la Facultad de Ciencias Económicas de la UNLP
por: Grassis, Cecilia M.
Publicado: (2018) -
ACCOMPANYING THE PATH OF INVENTION: THE INITIAL TEACHER TRAINING PROGRAM IN COMBINED MODE
por: de la Vega Viale, Mariana, et al.
Publicado: (2023) -
Tradiciones democráticas e itinerarios estudiantiles : La Universidad de Buenos Aires durante el período de crisis (1996-2006)
por: Carli, Sandra -
Therapeutic itineraries of Bolivian women with tuberculosis in the south of the city of Buenos Aires. Living conditions, access to health and care and attention strategies
por: Pratto, Lorena Laura
Publicado: (2021)