Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor
This work was carried out in the context of the pre- and post-pandemic stages provoked by covid-19 in the field of education. Higher education institutions had to face multiple challenges in order to address the task of teaching in a new context. Nevertheless, this paper gives an account of what hap...
Guardado en:
| Autor principal: | Porro, Juana |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2023
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | https://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/4526 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
The research process as construction and adjustment of a virtual classroom analysis model
por: Porro, Juana Nieves
Publicado: (2022) -
El aula virtual como estrategia de acompañamiento en línea durante el Aislamiento Social Preventivo y Obligatorio 2020
por: Svensson, Viviana Corina
Publicado: (2022) -
El uso del Google Classroom como complemento de la capacitación presencial a docentes de nivel primario
por: Kraus, Germán, et al.
Publicado: (2019) -
Magnetic field in the virtual classroom in pandemic age
por: Escobar Moreno, Fabiola, et al.
Publicado: (2020) -
Opinión de estudiantes avanzados sobre el uso de aulas virtuales en la Facultad de Medicina-Universidad Nacional del Nordeste
por: Villalba, Cecilia, et al.
Publicado: (2025)