Silva Garcés, J., & Chapochnikoff, M. M. (2019). Enseñanza de gramática en la escuela primaria: Una propuesta a partir de la noción de estructura argumental / Grammar Teaching in the Elementary School: A Proposal Based on the Notion of Argument Structure. Facultad de Lenguas. Universidad Nacional del Comahue.
Cita Chicago Style (17a ed.)Silva Garcés, José, y Maia Micaela Chapochnikoff. Enseñanza De Gramática En La Escuela Primaria: Una Propuesta a Partir De La Noción De Estructura Argumental / Grammar Teaching in the Elementary School: A Proposal Based on the Notion of Argument Structure. Facultad de Lenguas. Universidad Nacional del Comahue, 2019.
Cita MLA (8a ed.)Silva Garcés, José, y Maia Micaela Chapochnikoff. Enseñanza De Gramática En La Escuela Primaria: Una Propuesta a Partir De La Noción De Estructura Argumental / Grammar Teaching in the Elementary School: A Proposal Based on the Notion of Argument Structure. Facultad de Lenguas. Universidad Nacional del Comahue, 2019.