¿How to build a theory in Psichopedagogy? An epistemologyc lecture of the proposal and wager of Liliana González
In the present article epistemological analysis is carried out on the theoretical production from the psychopedagogue Liliana González. This work is part of one of the results from an ongoing investigation denominated “Production of categories in Psychopedagogy and its epistemological sustentations....
Guardado en:
| Autores principales: | Bertoldi, Sandra, Tovani, Alina, Lacaze, Cintia |
|---|---|
| Formato: | Artículo revista |
| Lenguaje: | Español |
| Publicado: |
Centro Universitario Regional Zonal Atlántica -Uiversidad Nacional del Comahue
2018
|
| Materias: | |
| Acceso en línea: | http://revele.uncoma.edu.ar/index.php/psico/article/view/1802 |
| Aporte de: |
Ejemplares similares
-
¿Cómo se construye teoría en Psicopedagogía? Una lectura epistemológica de la propuesta y apuesta de Liliana González
por: Bertoldi, Sandra, et al.
Publicado: (2017) -
Research in psychopedagogy: application of an epistemological reading tool
por: Bertoldi, Sandra, et al.
Publicado: (2018) -
Epistemology and Psychopedagogy. Cultural frame of the written production of the psychopedagogy Liliana González
por: Bertoldi, Sandra
Publicado: (2017) -
Investigación en psicopedagogía : aplicación de una herramienta de lectura epistemológica
por: Bertoldi, Sandra, et al.
Publicado: (2018) -
Investigación psicopedagógica e investigación en Psicopedagogía : Diferenciación necesaria desde una perspectiva epocal, de la complejidad, disciplinar, profesional, inter y transdisciplinar
por: Ricci, Cristina Rafaela
Publicado: (2021)