Sampling RTB transactions in an online machine learning setting
We (the machine learning team at Jampp) strive to predict click-through rates (CTR) and conversion rates (CVR) for the real-time bidding (RTB) online advertising market by means of an in-house online machine learning platform based on a state-of-the-art stochastic gradient descent estimator. Our est...
Guardado en:
Autor principal: | Pita, Carlos |
---|---|
Formato: | Articulo |
Lenguaje: | Inglés |
Publicado: |
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/135156 https://publicaciones.sadio.org.ar/index.php/EJS/article/view/20 |
Aporte de: |
Ejemplares similares
-
Sampling RTB transactions in an online machine learning setting
por: Pita, Carlos
Publicado: (2016) -
Machine learning and semiotic logics: the case of digital advertising
por: Zelcer, Mariano
Publicado: (2023) -
Probabilidad de publicación en el Marketplace. Modelado de Machine Learning de clasificación para acciones de marketing
por: López Coppari, Tomás
Publicado: (2023) -
Machine learning y lógicas semióticas: el caso de la publicidad digital
por: Zelcer, Mariano
Publicado: (2023) -
Machine Learning /
por: Mitchell, Tom M. (Tom Michael), 1951-
Publicado: (1997)